akan bermula persekolahan...

Sunday, January 02, 2011 marina 0 Comments

hallooo... owhhh sudah lmer aku xhapdet ini blog.. haahaha.. maklumlah.. idup sentiasa sibuk.. hahaha... tup2 aku da masuk sem 3 dah.. wah mcm xcaya.. ( sile wat2 xcaya hokey.. :P)..


3hb nie bermulalah alam persekolahan ku.. wah xsbar tau nk jejak kaki kat kenanga yang terindah n tercinte itu.. berjumpa dgn classmate2 aku.. rindooo kamu sume..


sem nie subjek agak berat gak la.. da start amik subjek bisnes.. tp itu xmengapa sbb marina kan boleh.. hahaha... ayah aku ada ckp kat aku.. bersaksikan mak ngan adik aku.. kalu pointer aku naik sem dpn ayah aku nk belikan hp baru kat aku.. wah suke aku.. hp canggih mcm adik aku azah n een pakai.. touch screen gitu.. nk tggu duet aku emm.. berzaman la.. hahaha..


aku akan berjanji akan bersungguh untuk update slalu ea blog nie.. hihihih.. (azam thn baru nie).. hehehe

0 ayat cinta: