hari hari sama saja..

Saturday, October 31, 2009 marina 0 Comments

hari hari hari hari sama saja.. kenapa aku cakap sama saja? sebab memang sama jer.. hehehee.. bosan jangan cakap la.. bapak bosan..

oo ya jangan lupa ea uolls tengok sehati berdansa malam nie kol 9 malam.. tema malam nie disko..

aku sebenarnya dah benti keje da.. da masuk sebulan kot.. hehehe.. aku nak sambung belajar balik.. tempat kat mana? tue aku tak tau g.. im not sure kat mana.. tunggu dalam minggu depan tau la kat mana..

oo anak buah aku fasya da kat malaysia.. rapat ngan aku.. kalu panggil aku macamni.." miena.. ooo miena" " miena ooo miena" selagi tak nyahut makin kuat dia panggil aku.. penat nak layan dia.. heheee.. comel sangat..

esok masuk la bulan 11.. dan ada lagi sebulan nak hampiri hari jadi aku.. sedihnya.. kenapa la hari jadi aku nie bulan 12.. lambat sangat.. dalam bulan 11 nie ada 2 orang adik beradik aku nye hari jadi.. 3hb 11 hari jadi azah.. selang 2 hari.. 5 hb 11 hari jadi ana lak..

adik beradik pompuan semua hari jadi last2.. adik beradik laki sume awal.. hehee.. ok la.. tue jerla aku mengomel.. hehee..

0 ayat cinta: