Welcome 2015...

Wednesday, January 21, 2015 marina 0 Comments

Salam...

Dah masuk separuh bulan 1 baru nk selamat datang 2015 hehe. Maklumlah sifat malas untuk update blog ni makin menjadi-jadi. Alhamdulillah azam tahun lepas banyak dah tercapai dan masih banyak lagi yang tak tercapai. Apapun azam tahun lepas yang tak tercapai tu kita bawak ke tahun ni la.

Alhamdulillah hasrat untuk berumah tangga tahun lepas pun tercapai. Selamat dinikahkan dengan suami pada 7Jun 2014. Dan sekarang dah masuk 8 bulan usia perkahwinan. Semoga perkahwinan ini kekal sehingga ke akhir hayat dan dikurniakan anak-anak sebagai pelengkap keluarga kami.

Di awal perkahwinan kami terpaksa berpjj. Suami digemas aku di nilai. Hanya berjumpa sabtu ahad sahaja. Alhamdullillah bermula bulan febuari kami akan tinggal bersama dan menjalani kehidupan sebenar suami isteri sebab akhirnya aku dpt keje yang dekat dengan en suami.

Dan blog ini lepas ni akan lebih banyak diupdate dengan resepi-resipi masakan sebab aku suka bidang masakan. Dan aku nk menceburi bidang ini kecil-kecilan dlu. Jadi segala resepi akan dishare di sini supaya aku sendiri dapat rujuk balik. 

Dan terakhir sekali aku sajikan dengan gambar semasa pernikahan dan persandingan aku yang aku tak pernah masuk dalam blog ini. 








                                        



0 ayat cinta: