Yeay.. da konvo..

Thursday, May 23, 2013 marina 0 Comments

Assalamualaikum..

Yeayy.. aku da pun menjadi sebahagian Alumni UiTM Shah Alam. Pada 14 Februari lalu bertempat di Dewan Agong Tuanku Canselor aku telah dianugerahkan Ijazah Sarjana Muda Pengajian Bahasa Gunaan (Bahasa Melayu Komunikasi Profesional).

Gembira sangat sampai rasa nak menangis. Tapi tahan je kontrol ayu. hahaha.. Mana tak sedey 3 tahun belajar macam-macam pengalaman pahit manis.  Bagi aku sem 5 paling banyak dugaan. Sem 6 paling memenatkan. Berulang alik dari nilai-kl (dbp) selama 3 bulan. Penat woo.. pagi kol 5.15 aku da bangun. 5.40 da kuar umah pegi tunggu komuter. Balik berkejar-kejar dan berebut-rebut nek komuter. Lepas abis praktikal kelas plak. Dalam masa sama tesis lagi. Tapi alhamdulillah. Semuanya berjaya aku lalui dan tempuhi berkat dorongan mak ayah adik beradik dan kawan-kawan.

I love you semua. Now nak carik keje banyak-banyak. Tapi dalam hati macam nak mintak master. Tapi tak tau la. Masih dalam dilema. Hihi. So kat bawah nie gambar-gambar sekitar konvo aku..













Sekian. Thanks for reading :)

0 ayat cinta: