seminar memperkasakan generasi muda (SMGM) UiTM shah alam..

Saturday, July 09, 2011 marina 0 Comments

hye uols.. salam... pe khabar sume.. harap2 shat2 sume nye yer..

oh ye.. minggu lepas dari 28-3 julai aku berada di uitm shah alam sempena program seminar memperkasakan generasi muda (smgm)..

aku dipilih dan dioffer untuk menjadi mentor kepada pelajar-pelajar SPM dan STPM yang datang dari parlimen sembrong dan pekan..

program stat ari jumaat.. to ktorg kena kursus dulu.. rabu-khamis.. jumaat-ahad program tue berlangsung.. seronok, penat dan macam2 pun ada.. apepun memang enjoy la..

aku dapat 5 orang adik angkat.. yang mana 2 org cina.. sorg anak org asli dan 2 melayu..

masa nak balik sume sedey jer nak tinggalkan uitm.. baru 3 ari bersama.. kalu 3 mggu.. atau 3 bulan xtau la mcmne.. mesty lagi susah nak berpisah.. hihihih..

papepun satu pengalaman baru la bagi aku.. dapat jgak aku join program Uitm anjuran MPP Uitm.. seronok.. if ader program lg pasni aku memang nak join la.. lagi2 di buat waktu cuti sem kan.. memang masa aku banyak terluang.. hehehee

kat sini ader sket gmbr aku letak sepanjang program seminar memperkasakan generasi muda (SMGM)..









0 ayat cinta: