lagi 2 hari ramadhan akan menjelma..

Friday, July 29, 2011 marina 0 Comments

salam.. hye uols..

diam tak diam.. kter lagi 2 hari jer lagi nak berpuasa kan.. wah.. sekejap jer masa berlalu.. puasa tahun lepas aku puasa kat umah sewa.. tapi puasa tahun nie aku berpuasa di rumah.. yerla.. tengah cuti sem kan..

so, betul2 tak sabar la nak puasa.. hehehe.. pastu raya.. hehehee.. sapa tak suke raya kan.. sume orang suka raya.. sebab dapat makan2 sedap.. dapat jumpa sedara mara jauh dekat.. dan juga dapat wet raya.. weeewwiiittt.. hehehe..

aku memang hepi jgak nak menyambut puasa nie.. yerla.. aku tengah berazam untuk kuruskan badan.. kalau boley aku nk badan macam masa aku sekolah dulu.. berat pun dalam 52kg jer.. hehehe.. xper.. skunk berat aku 55 kg.. xper.. ada sebulan nk trnkan.. hehehe.. jgn masuk raya lari diet aku.. hihihih..

dan yang paling aku gembira.. puasa tahun nie aku ada orang yang tersayang disisi aku.. heehhee.. aku berdoa hubungan ktorg kekal sampai ke jinjang pelamin.. papepun tunggu aku abis blaja dlu yer.. hehehe.. insyaallah hujung tahun depan aku abis belajar.. pastu trus crik keje.. kumpul wet.. hujung tahun kawen.. insyaallah.. sume tue perancangan jer.. kter merancang tuhan yang menentukannya.. :)

apapun lagi 2 hari nk berpuasa.. yeahhh!!! hehehe

0 ayat cinta: