latest story..

Saturday, March 20, 2010 marina 0 Comments

hye semua.. hihihi.. sangat lama tidak update blog.. baru nie aku ada kesempatan untuk godek-godek blog aku nie.. tapi alhamdulillah walaupun aku boleh kata tak update langsung blog nie dalam masa sebulan nie.. tapi blog aku masih ada yang menyinggah.. thanks a lot..

aku citekan info terbaru pasal aku.. aku baru settle midterm test.. dan minggu depan sehingga awal bulan 4 sangat sibuk dengan pembentangan, test 2 3 bel 402.. hantar asaiment.. pastu ujian kawad kaki untuk kesatria.. then pegi frim ada perjumpaan antara pelajar dan pensyarah antara fakulti pastu ada sukan fakulti dan akhir ada dinner.. then sibuk dengan final exam..

takut tue ada.. maklum la first sem kan.. series aku da start rasa tension bila dah nak dekat final.. risau weh.. da lah sem nie aku banyak paper 4 jam kredit.. cume bel 492 jer 2 jam kredit.. dengan subjek linguistik la.. kemahiran berfikir la.. huhuhu takuttt dowhh..

aku balik nie pun kebetulan tak ada apa dan kebetulan besday anak buah aku fasya.. jadik sebelum aku akhiri kata lihat gambar-gambar sekitar besday party fasya tadi..

hahaha... gambar sume senget.. sorii.. heheee

0 ayat cinta: