lama giler tak update..

Monday, January 25, 2010 marina 0 Comments

salam uols.. peh aku rasa da berzaman da update blog.. series.. sampai nuffnang aku nye buffered earning pun da takder.. nak cash out baru rm 215..

rasa tak berbaloi jer dgn usaha gigih aku menaikkan nuffnang dengan sepenuh hati ku.. akhirnya terkulai layu begitu saja.. hahahaa.. ayat tak leh tahan.. ayat kena la gempak aku kan amik bahasa.. hahahaa..

ok aku nak cite pengalaman aku kat sini dalam masa 3 minggu nie.. sebenarnya da sebulan da.. masuk mms.. sebenarnya susah giler.. paling susah subjek tatabahasa ngan linguistik.. belajar balik apa yg pernah blaja masa form 6 dulu..

selain itu, asarama yang hampeh.. sket2 nak duit.. ada ke nak daftar laptop pun kena rm 10.. macam hampeh jer..

tue jer la story untuk kali nie..

0 ayat cinta: