syukur alhamdulillah...

Wednesday, February 22, 2012 marina 0 Comments

first of all.. alhamdulillah... syukur...



result da kuar... memang berdebar-debar la aku nk check kt email.... sebelum menanti 12 am... aku layan hindustan dlu... kononnya nk bg alihkan perhatian dan debaran la.. hikhik...

kol 12.10 aku tgk fesbuk.. ader yg post mcm da dpt... aku starting tue berdebor2 la tp xkencang sgt la.. maybe aku xmengharap sgt kot.. dan maybe aku da ilang sume tue.. sbb aku da mimpi pelik2 2 ari sebelum exam....

aku pun pe lg check email... nk tgk kt student portal tggu 9.30 pg nie... aku bukak emel.. aku tutup.. xdpt lagi... g fesbuk tgk member2 post.. ader yg hepi.. dan ader yg sedey... rezeki msg2 kan...

pastu aku cek g xder.. tutup emel... beberape kali gak la awk wat mcm tue.. smpai nk dkt kol 12.30 aku cek emel.. eh da ader... tetibe nebes plak.. tp aku bukak je.. aku skroll ke bawah.. first aku nmpk sume lulus... fuh lega.... alhamdulillah..



aku da la mase pas jwb exam ritu aku xyakin.. aku ckp dlm aku... xpela.. intersesi je la jwbnye.. seyes.. down sgt... paper ob aku rase down sgt... pastu gap sehari.. esok ptgnye exam finance lak... mmg xyakin la.. yerla sbb sejarah2 lpas... wat aku rase trauma.. tp aku cube jgak.... sedaya upaya...

pegi exam aku wat je sume.. slh btul len cite... abis exam rase lega sbb beban yg paling susah da lepas... aku rase down jgak... tp xsedown mase ob...

bayangkan la.. buku jwpn ob aku... serabut gler... mase jwb tu aku paleng serabut.. contohkan... aku wat2 bahagian A.. soalan 1... aku tgglkan la space l helai.... pastu wat soalan 2... pastu xdpt jawab aku g soalan 3.. aku wat2 sket.. trus ke bahagian b... da aku wat bhagian b aku patah balik bahagian A..

konon2 nk smbg la soalan tu.. sekali aku rase mcm slh.. aku pangkah... aku wat bru tp space xckp... adoiiiiii.... aku da kelam da... mase da suntuk... siap mtk buku baru.. nk salin sume... aku salin2 sket.. tgk mase mcm xsmpt... trus aku wat bahgian A soalan 1 tue kat blkg jwpn soalan bahagian b...

siap wat anak panah lg... sambung di belakang.... aku da xtau nk wat mcm ne.. aku tkt lecturer aku pening.. n xphm.... seyes.... tp aku nk xnk terpakse.... pastu anta soalan.. dlm aty aku arap2 lecturer aku phm.. risau... sbb tu paper tue aku down... da la aku rase jwpn aku mcm slh.. fakta case slh... berserah je la...

blik2 aku goreng telur mkn ngan nasi.. mlm bru study finance... so bler bis exam finance.. mmg rase xcnfdent.. dgn xsmpt siapkan ratios... pastu xwat analysis... xsmpt.... mcm2 la... pastu yg di target xkuar... mmg rase down jgak tp xdown sgt mcm ob.. sbb aku da rase down yg plng down.. so yg nie aku mcm biase je...

tp alhamdulillah... finance aku xrepeat even takat cukup makan... ob aku pn... alhamdulillah... pointer mmg jatuh la.. sbb C+.. tarik gler2 kot... paper finance.. papepun lega sgt2.. sume nye lepas...

now prepare utk sem 5 plak.. sem 5 blaja... pastu sem 6... praktikal 3 bulan.. tesis.. pastu sebulan g kelas.. pastu habis... xsbr nk bis blaja... nk konvo... semoga sumenya baik... amin....

0 ayat cinta: