the one of my bff..

Monday, August 22, 2011 marina 0 Comments

arini aku bersemangat luar biasa la ntk hapdet blog nie.. hehehe.. tibe2 terimbau kenangan lama.. hehehe.. biasa la kan.. flash back2.. hehehe..

alkisah.. aku ada sorang kawan.. kire bff aku la.. puasa tahun lepas punye cite.. kite cite puasa2 jer la yer awal2 nie.. hehhehe.. ktorg kelas abis kol 6.. tunggu bas pung pang pung pang.. dlm 6.20 baru dpt bas.. plan nye nk buke smer2 kt kedai makan...

sekali tue ktorg pegi la.. skali peh penuh sume kedao makan.. xder seat ksg weyh.. yerla.. pusat komersial seksyen 7 tue kan ramai student.. memang penuh la kedai makan kalau lambat datang..

sekali tue smpai2 penuh.. kedai mamak pun penuh.. kecewa.. punah harapan.. lalu ktorg membawa diri ke gerai bege.. tgk2 abg bege tue pun da standby nk buke.. masa tue lg bape minit dan saat la nk masuk waktu berbuka.. agaknye dye tgk muke aku ngan ima kesian.. dlm aty dye mesty ckp mcm ni.. sian bdk nie.. penuh kedai makan.. itu yang dye dtg kat gerai trus wat bege.. memang aku sgt2 berterima kasih la.. 

sebelum tue ktorg g 7e beli air soya kotak.. pas beli bege ktorg lepak kat padang tepi bazaar.. jalan2 gak kt bazaar tgk ader mknan x.. tgk2 yg tggl jagung.. jdik la jagung dr xder.. tp pas mkn bege rase kenyang.. jdik jagung tue bawak blik mkn kat umah sewa jer..

byk la kenangan ngan ima.. dye memang bff aku.. susah senang ktorang smer2.. 






itu la dye persahabatan.. moga persahabatan nie kukuh dan kekal sampai bler2..

0 ayat cinta: