hujung minggu lepas..

Thursday, June 16, 2011 marina 0 Comments

hye uols.. ader shat sume?? hope sume shat dan baik yer.. tp aku nie xberape shat sgt la.. biase la musim demam skunk kan.. hehehe

mggu lepas.. ari sabtu dapat jgak aku jmpe dgn kawan aku yg memang lmer plan nk jmpe tp xjmpe jgak yang akhirnye dapat jgak jumpe.. seronok memang seronok even sekejap jer..

dan dowg pun sanggup turun nilai.. sungguh terharu sgt2.. ktorg pun kejar mase sbb aku kol 5 lebeh pun nk g men boling ngan family aku so, jmpe pun dalam sejam setengah jer.. tp ok la dr xdpt jumpe kan.. hehehe

ktorg trus ke tmpt melepak pizza.. makan2.. borak2.. amik gmbr sume then balik.. ikutkan plan asal ktorg nk jmpe ber4.. means.. aku & bad.. sya & arep.. tp bad keje... ktorg ber3 jer.. xper.. next tyme kter jmpe ber4 ok..

series heppi sgt jmpe dorg... pas jmpe dorg pegi men boling dan g makan sate kajang.. aku xder makan byk sgt sate.. sbb da melantak banyak pizza kan..

esoknye.. adik aku ajak tgk Kl Gangster..cite tue ok.. best.. byk aksi gaduh.. xmembosankan.. xmcm cite kongsi.. kongsi agak bsn la.. xsia2 abiskan rm12 tgk Kl Gangster.. peh aaron aziz sasa gler siot.. hebat gler dye dlm bab2 pukul nie.. hehehe..

itu jer la dalam program hujung lepas.. layan gmbr kt bwh..







0 ayat cinta: