raya 2010..

Monday, September 13, 2010 marina 0 Comments

salam uols..
selamat hari raya aidilfitri kepada semua blogger2 ea..

hari nie raya ke 4.. kejap jer kan da raya ke 4..
mcmne ngan raya uols sume.. ader seronok??

raya aku kali nie seronok la jgak.. hehe..
sebab aku msih dapat duet raya.. jeng jeng jeng.. hehehee

mcm selalu raya pertama balik tampin..
raya umah sedara2 mara kat tampin.. petang balik nilai..

raya ke 2 balik johor.. da tentu sempat pekena mee bandung muar.. hehee
then raya umah sedara2 mara kat johor..

raya ke 3 dan raya ke 4 kat umah jer..
sedara2 mara datang raya kat umah..

emm aku belum g raya ngan kawan2 aku nie..
maybe raya ke 7 kot..
apepun tema aku kali ini kaler purple..hehee..

juadah raya mcm biasa rendang, kuah kacang, ketupat dan kari ayam..
k la see next entry.. layan gmbr kt bwh ea..







gmbr raya banyak.. tp letak kt sini sket cukupla.. hehee.. apepun raya sebulan..
marilah kter berkunjung ke rumah saudara mara kita dan rakan2 taulan kite..
selamat hari raya..

0 ayat cinta: