new update..

Friday, July 09, 2010 marina 0 Comments

hye uols.. sori sgt2 lama xupdate blog.. almost 1 week xupdate blog..
bukan apa.. sedikit bz.. maklumlah minggu pertama kelas..
jadual kelas plak asyk kena rombak jer..
elok2 kelas aku pagi 2 ari je..
nie skunk tiap2 pagi aku ada kelas.. tensennn...

dan housemate aku pun ok..
gila2 cam aku gak la..
umah aku pun lengkap..
cume nak g kedai makan agak jauh..
so ktorg msk..
tue sebab badan aku da naik skunk..
masak mcm2.. heheee

semalam aku layan eclipse..
best oo..
yang paling best.. bler time edward ckp jer
leh kate sume pompuan dlm wayang tue bising..
better banding new moon.. memang besh r..
puas ati.. heppy.. hehehee..


aku yg semakin tembam.. risauuu aku..

aku jarang ada masa nk update blog.. tp facebook aku slalu update.. hehehee

0 ayat cinta: